Bio och en galen busschafför.... :P

Hejj blogggeeen!


Jag och Emma tog oss in till stan tidigare idag, och bestämde oss för att gå på bio! Eftersom vi inte sett New Moon ännu, kändes det som det var dags nu! O-M-G vad bra den va.. Måste bara få se nästa film också :-)
jätte bra var den iaf. Sen gick vi till farmor en stund och fikade lite snabbt, sen sprang vi och köpte en väska till Emma och jag kolla lite men hittade inget:P...

Bussen både till och från stan var nog de värsta jag åkt på länge... :P. Han som körde, måste har missat vilken sida han skulle åka påe?!  Ofc det var halt o så, men ändå?

Hoppas eran dag varit bra, min har iaf varit jätte bra! & änn är den inte slut, ska ut med Emma ikväll igen :-).

Vi hörs om en stund igen ;-)


Gillar mina ögon (yy)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

söt blogg :)

2010-01-04 @ 21:09:28
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0