Bästa dagen! :)

Hej på er!

Har verkligen inte haft tid att blogga idag!..

Min dag har verkligen varit hur bra som helst, men många bra presenter & bra sällskap :). Känns som att jag behöver rulla in i skolan imorgon, har fikat i omgångar, och har nästan ont i magen nu! Ändå ska jag trycka i mig i sämla nu.. Thihi!

 Jag har fått;
 4 par öronhängen
1 halsband
1 armbandsklocka
1 armband
1 tjocktröha
 2 parfym
3 dusch saker
massa pengar! & en resa till kista tsm med mamma, där vi ska schoppa loss i Kista Galleria! Kan inte komma på så mkt mer, inte nu iaf! Hihi. Jag åkte med Emma&Emma på ibk match förut, så de var skönt att komma iväg en stund! Nu ska jag se film med familjen! Vi hörs senare :) Kram


Har tyvärr inga bilder att dela med mig av nu, men de kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina semlor ;-(

2010-01-19 @ 07:24:01
Postat av: Ragnartirill

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 @ 22:49:35
URL: http://ragnartirill.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0