Äntligen helg! :)

Hejj på er!

Visst är de skönt att de äntligen är fredag? Den här veckan har känt så otroligt långtråkig? :P
Nu ska jag vila upp mig inför en ny skolvecka!

Skolan har varit riktigt bra idag, måste ja säga! Vi började med Tyska och vi hade läxa som jag hade pluggat till. Men jag fick verkligen inte in de i huvudet så då snacka jag med Josefina och så gick vi igenom allt tsm. Så nu fattar jag :) Och fick alla rätt :). Sen hade vi Idrott,So och Matte! En skön dag med soft lektioner! Kan man väl säga. ;)

Emmas pappa var så¨snäll och kom och hämtade oss i skolan, tack & lov, för jag hade typ en väska som vägde ton! Så de var skönt med sjuss! :)

Nu ska jag städa rummet & duscha på en timme. Sen ska jag hämta August på dagis, o hitta på nåt kul med han! :). Sen blir det Emma idag också, så en bättre start på helgen är svårt att få! :)


Vi hörs om en stund.

Kram

Wow! Kul bild , öhh? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0