4 nördar på skidor :)

Hej!

Min dag ute i skidspåret har väl varit bra! Jag och Emma gav oss ut på 5 km,  men ångrade mig ganska snabbt!
Det var stora backar och allt.. ´Jag åkte in i ett träd, typ bröt både armar och ben.. Ah de säger det mesta..
Att det gick bra för mig när jag och Emma var ute i Lördags och åkte, måste ha vart tur! För idag var de det motsatta! :P

Går nog inte förklara hur min dag har varit, men det har vart både roligt & tråkigt! För det mesta har det verkligen vart kul, men i vissa stunder hade jag bara lust att lägga mig ner och gråta.. ( Dock i slutet då jag var genomblöt & trött :) )

Vi träffade bl.a Simon & Tim ute i spåret! Dom ramlade i en backe så när jag och Emma kommer i full fart ramlar vi ju också för att dom tog upp hela  vägen, så jag fick Emma på mitt huvud?! Ah så kan de gå :).

Trotts att vi haft rätt skojj, så var det riktigt skönt att bara få komma hem och byta till varma kläder & bara ta det lungt! Vi åkte ju trotts allt 1 mil idag! Stolt! :D Fast jag tror jag åkte lite längre eftersom jag åkte upp för alla backar men ramla ner och fick gå upp igen o så.. Ahh så de måste ha vart lite mer ;). hah!

Jag och Emma som missade maten där ute när vi var ute o åkte skidor fick ta lite o äta här hemma! Vi har även sjungit sing star, pluggat och hämtat August på dagis!

Här kommer lite bilder från dagen som vart ;





Snygga jag i mjukisbyxor & blå plast på fötterna på dagis.. :) Tsm med en söt liten Agge Bagge!

Haha var bara tvungen att ta kort! Se hur lika de var, OBS jag var blå:) Hah! Inte för att de var dom bästa poängen men det var bara i början ;)


Vi hörs!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle ha tagit kort på dom andra poängen också! Du tog ju bara kort på de där du vann! ;-) ;-P

2010-01-13 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0