1 dag kvar.. :)

Nu ska jag krypa ner under täcket, och sova ut! Om jag så ska sova förbi hela dagen imorgon, så får jag väl göra de! Jag vill verkligen bara komma igång igen nu, har varit såå trött hela veckan.. :P.

Sen jag skrev sist har jag sett Tv med bror, han tvinga mig att se nåt Michael Jackson program jag redan sett. Kul liksom! Men jag fick väl göra de tänkte jag, bara det att han sov hela tiden och jag märkte de inte, så ja kunde lika bra ha kollat på nåt annat ... Haha! :)

Nej nu ska jag ta och sova hih!

Godnatt på er, ses senare idag! :)









P.S Bara en dag kvar nu! ♥






Frågor & Svar!

Är det inte jobbigt att dansa för så många? :) :love:

Svar; Hihi, jo jag är alltid så sjukt nervös innan, brukar to.m inbilla mig själv att jag ska avstå :) men när jag nu dansat två år på raken på skolavslutningen, så tkr man de är jätte kul! Nu den sista gången spö regna de desutom... Haha!

Det är ju också ett minne man bär med sig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0