00.52.13

God natt bloggen, eller vad man nu ska säga? :-)

Har spenderat en kväll med familjen, eller lite med kusinerna också. Kusinerna åt iaf här sen åkte dom typ hem och då kolla vi på Robinson. Sen har vi spelat spel i nästan 3 h... Haha , men kul var det iaf .:-).

Har nu tagit bort sminket o så, ska lägga bort datan närsom också.

Eftersom Emma kommer imorgon eller egentligen idag, vid typ 1 halv 2 och då ska jag hunnit duscha,städa rummet och fixat mig... Måste gå upp rätt tidigt för att hinna bli klar, men det är det värt!! :-D.

Jag skriver imorgon när jag vaknat ;-)


Puss& Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor inte emma nära dig? :)

2010-01-03 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0