Du går för långt!



Du spelar nåt spel mot mig hela tiden, men egentligen spelar du mot dig själv. Jag Har och Kommer aldrig att vara med i dítt regelfria spel.
Där man får göra allt, bara om man förstör för den andra!
Tror desvärre du förstör mer för dig själv, i slutändan...

Att folk snackar skit om dig bakom ryggen, är väl inget du bryr dig om?
För du är ju otroligt omtyckt av alla, säger du!
SÄKERT!!

Okej! Du fick mig, du lyckades bra om målet var att göra mig ledsen, men du gick för långt!
Du har fan ingen rätt att lägga skulld på mina föreldrar, när man inte ens får nämna dina föreldrars namn!


Dom allra flesta vet hur långt man kan gå,  hur taskiga saker man kan släga tll varann..
Men inte du, du går alltid förlångt, de värsta är att du inte heller bryr dig!
Du vet nog vad jag syftar på, den där kvällen borta vid Linds?


Tänker inte ge dig fler chanser att förstöra!





Du kommer att inse, att dom val du gjort har lätt dig fel!
Men då sitter du redan där, utan vänner..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Lät inget vidare kul du emilia! :-(

2010-02-06 @ 11:40:28
URL: http://emelieahlqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Finns älskling! <3

2010-02-06 @ 11:52:06
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0