Bilder!!

God kväll!

Måste börja med att säga, att vi har nåt besöks rekord. Nu igen!!

Min Lördag har vart hur bra som helst! Och tro de eller ej , så är jag såå otroligt glad just nu!
Men tänker inte berätta varför just nu.. ;-)

Tänkte iaf bjuda på en massa bilder från dagen!
Eftersom jag förstått att ni gillar när de är mkt bilder! ;-)


Men först ska jag berätta lite om min kväll..

Den har spenderas tsm med Emma. Vi har sett på Melodifestivalen, med massa godis och annat gott.
Riktigt trevligt & mysigt. Tråkigt att dom jag inte gillade gick vidare till Globen..
Ska jag vara ärlig gillade jag Pernilla Wahlgrens låt! ;-)
Vi gick och hämtade min lilla kusin vid en kompis efter melodifestivalen, och hälsa även på några vänner..!

Men nu har Emma gått hem, men vi ses ju im, och jag längtar sååå!! :-)

Här kommer bilderna!


Vad tycker ni om min nya look på strumper?! :-)


När vi bakade..


Resultatet blev såhär! Goda var dom iaf!


Efter att ha haft flätor en hel dag.. Har man en aning lockigt..!



Som sagt.. jag är expert på att göra roliga miner på kort!!


Vi har även frossat i oss en hel del godis ikväll.. SO Us!


Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt liv verkar så härligt. du borde va lycklig :)

Fina bilder

2010-02-27 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0