Bowling!

Hej hopp!

Hur har eran Lördag vart så här långt då? Min har iaf, varit hur bra som helst!

Stack ju som sagt och spelade bowling med Nadja & Emma förut.
Hade redan innan vi började spela, ställt in mig på en fölust. Och lika bra var väl de kanske!
Jag förlora. Men de var ganska jämt, om jag inte minns fel!?
Men på nåt sätt är de inte viktigaste vem som vinner, utan att man har kul!
Det har vi ju haft, så de har vart hur bra som helst!

Åkte buss hem, jag och Emma följde Nadja en bit, sen gick vi vidare..
Men efter ett tag då jag insåg de faktum att man inte kan vara ute i de här vädret, gick jag hemåt!
Brr!
Var iskall när jag kom hem, så de kändes inte mer än rätt att krypa ner i sängen med en filt och värma sig!







Tack för en bra dag, Nadja & Emma ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Du tog just den bild på mig som jag hatade mest!:-s

2010-02-20 @ 18:28:08
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0