Bra dag! ;)

HejHej bloggen!

- Jag har inte haft tid att blogga tidigare idag.. Har haft fullt upp, så tänkte ta tag i att uppdatera om min dag nu! :)

Hade som sagt jour i skolan idag, stod i caffis tsm med Emma,Kevin och Robin! Rätt gäng att ha jour med var de verkligen. Haha, Kevin & Robin är ju som dom är! :) Har jour imorgon med, så får se hur de kommer gå.. Att jag inte gjort bårt mig ännu är ju ett under! ;)

Efter att jag slutit stanna jag,Emma och Ida kvar i skolan och hållde Saga sällskap i en halvtimme. Den halvtimmen gick verkligen hur snabbt som hellst, vi skojja lite med Kevin, Jesper, Tony, Oskar och nån mer I think!! Ha-Ha! Ajja sen gick jag och Ida hem hit och åt lite mellis och såg på Tv, sen har vi kollat igenom skolkataloger från att vi börja lekis tills nu! Usch jag skämms över mina kort... ;S.

Nu kom jag typ precis hem, var och följde Ida hem! Tack för en bra dag sötnos! ♥

Ska äta lite nu, sen blir de träning ikväll!

Så en full dag med massa skojj, kan man väl kort sammanfatta dagen med!


Vi hörs om en stund! x)














































Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv älskling! <3

2010-02-11 @ 22:18:33
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0