Uppdatering

Hej igen! :-)

Måste börja med att säga, att ni får läsa mitt tidigare inlägg med lite förståelse att jag inte hann läsa igenom de först..
Har haft fullt upp här nu i ca 2 h. Tur att Emma ryckte in och har hjälpt mig!
August har haft två kompisar här, som har lekt mer eller mindre i hela huset.
De betyder då att de är mycket att städa, så jag och Emma satt igång med att storstäda Agges rum. Det var väl behövligt. :-) Nu ligger han dock i sin säng och försöker sova, så de är väl rätt lungt för tillfället!

Jag och Emma ska snart smyga ut, och lämna över ansvaret till Samuel som får passa en sovande unge! ;-)

Berättar med vad vi har gjort ute senare.

Puss så länge :*

Bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0