Uppdate från Lördagskvällen

Godmorgon bloggen!

Kom inte hem förs sent inatt.. Var alldeles för trött så jag somnade bara jag nuddade kudden!

Men en riktigt trevlig kväll med mycket skratt, god mat, och bra sällskap! :)
Vi spelde bl.a Wii, haha hur kul som hellst. När jag,Jennifer och Alexandra mötte Pappa, Jocke & Samuel,
slöt det med att en och annan blev utkastad ut i snön... Hah, jag klarade mig rätt bra, men blev ist hängd med huvudet ner i snön.. ;O
Jag tror att killar är rätt dåliga förlorare, tjejerna vann ju såklart alla gånger! STOLT!

Vi barn såg även på Melodifestivalen, vi var så rädda att inte Ola skulle gå till final. Men de gjorde han som tur var! Tyckte faktisgt han hade bäst låt igår, och den andra killen som gick till final liksom? Vad gör han i Melodifestivalen? Han hör inte riktigt hemma i den här slags tävligen..

Vi hörs om en stund!



Fråga till er!
- Tycker ni Ola är snygg? Isf hur snygg/ful på en skala 1-10!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg 5, va tycker du?

2010-02-07 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0