Söndags fix! ;)

Ja, nu har jag duschat, tagit bort smink, gjort rent ansiktet m.m! Skönt!!

Jag som alltid är så smart.. Jag borsta tänderna, sen gick jag ut och åt muffin.. Haha, kom på mig själv när jag tagit en tugga! Så då var det bara att borta tänderna igen... Höhö!

Visst är jag riktigt smart? ;O

Ska nog bädda ner mig i sängen snart och sova. Börjar få ont i huvudet, så hoppas de blir bra med lite sömn.



Imorgon är de dags för ännu en skolvecka. Till skillnad från alla andra veckor, ska min klass ha jour!
Fick turen eller kanske oturen att stå i caffis m. Emma, Simon.M & Kevin! Haha, undra hur de kommer sluta!-_-
- Känner mig faktisgt taggad inför den hära veckan, efter en skön pluggfri helg! :)
Så lätt blir jag glad! Hihi!


Vi hörs imorgon helt enkelt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0