Skräll & magont..

HejHej!

Jag är besviken..

Hur kan vi skicka Timotej till Globen? Och inte nog med de vi låter även Crucified Barbara gå till 2 chansen..
Usch, jag är riktigt ledsen, om jag ska vara ärlig! Vilka skrällar.. Jag hade nog hoppats på Alcazar & Darin i final, och kanske Erik & Elin Lanto i andra chansen.. Får man fråga, hur svenska folket tänker när vi ringer och röstar? ;O
Ajja, jag är iaf deprimerad pg.a dehär!.. ;-)

Min kväll har vart hur bra & mysig som helst, om man bortser dom här skrällarna.. Jag har ätit så mycket att jag har ont i magen nu.. Chipps, popcorn, godis & glass, aahh ni hör hur gott de låter? De var nog därför jag tryckte i mig skiten.. men jag ångrar mig såå nu!

Får nog bli en lång promenad imorgon! ;-)


Hur har eran Lördagskväll vart då? Var de rätt som gick vidare i melodifestivalen? Tell me!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gilla dom där tjejerna som gick till final, men tyckte Elin också skulla ha kommit dit :-(

2010-02-20 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0