Skön skoldag!

Hejhej!

Kom hem för nån timme sen, men har vart för trött för att orka blogga.. ;)

Skolan idag har vart riktigt bra, eller vad man nu ska säga.. Vi började med NO sen rullade dagen på med Svenska, Matte, Tyska, EV, Svenska, NO-labb.   Eftersom vår klass har jour den hära veckan, är vi inte så många som inte har de. Så på matten var vi 3 st, och NO-labb 2 st! Så vi slapp dom lektionerna, soft! :)

8;orna har haft fotbolls turnering idag, rätt kul att se på måste jag säga! Imorgon blir de 9;orna & Fredag 7;orna! :)
Tyvärr har jag jour då, så kan verken va med eller se. Úsch vad tråkigt att jag inte kan vara med ;). Hehe!

Sen jag kom hem har jag latat mig framför Tv och ska nu sätta fart med stor städa rummet. Det är beövligt!!
Ska ha en skön hemma dag idag, och inte göra nåt annat än bara sånt som behövs! skönt, för jag är sjukt trött! ;O

Vi hörs om en stund! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0