Skön Fredags-kväll!

Godnatt bloggen!

- Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg , som bevis på att jag inte glömt er! :)

Min kväll har jag tillbringt tsm med Emma L, vi började hemma vid henne och såg på Let´s dance, och åt godis! Sen gick vi i snö-ovädret hem till mig och stängde in oss på rummet, vi har hört på musik och snackat en massa!! Sen för kanske 30 min sen, följde jag henne hem.
Tack för en bra kväll, love <3.

Tanken är nog att sova nu, är så trött och vill verkligen vara pigg nu till helgen!

Planer inför imorgon

Försöka sova ut, städa rummet, duscha och fixa mig sen va med Emma G! Sen är de dags för Melodifestivalen igen  jöö, yippi! Me like! Thih.


Vi hörs imorgon iaf!

Godnatt! ♥ 



Finns så många minnen med dig, älskar den hära bilden! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0