Semla & Hårspray!

Godkväll, har vart ute en sväng ikväll men kom väl hem rätt tidigt redan vid 8! Pappa hade vart så snäll och köpt min efterlängtade semla! Ha-ha , har ätit två stycken nu idag. Men nu får de vara sluta på de onyttiga för ett tag, de kan jag lova!

Tog en varm dusch, var verkligen tvungen att bli av med all hårspray jag & emma spraya i när vi locka håret.
Hatar verkligen hårspray.. Hehe!

Har även pratat med mamma i tele , i säkert 1 timme! Men var tvungen att prata av mig om allt som hänt.. För er som inte vet, är mamma på sjukhus! så ni inte missförstår nåt! :)

Ska iaf sova nu, och vila inför skoldag imorgon! Ska va med Ida efter skolan, så lär bli kass uppdatering då!

Men vi hörs! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0