Sämst uppdatering!

Hejhej, förlåt för kass uppdatering idag men har inte vart hemma och därmed inte tillgång till data!

 Sammanfattning!!

Jag tog mig en låång promenad bort till bowlinghallen, där jag mötte upp Ida, hennes syster + kompis & hennes mormor! Sen åkte vi ut till Vok, och åkte skidor! Ha-ha, ni skulle vart där och sett mig och Ida, det såg nog himla kul ut! Att Ida inte kunde ta sig upp för backar, jag som knappt kan åka på plan mark, ahh ni förstår nog!
Trotts de, har vi haft himla kul tsm!.  Vi åkte 5 km, sen var vi heelt slut, de kan jag lova!

När vi åkte hem släppte hennes mormor av oss vid söderv. så såg vi på bandy match! Ibk 95- Ibk 96.
95;orna fick en regäl uttklassning av dom små 96;orna! Ha-ha, men matchen var kul o se! :)
Sen kom mamma och hämtade oss, sen hämtade vi pizza, och lämnade av Ida hemma!

På väg hem, precis efter att vi lämnat av Ida, kör vi av vägen.. Höhö, det var sjukt halt! Som tur va, var de så många som var snälla och hjälpte till, så efter mycket om och men var vi på väg hem igen! Tur att ingen skadade sig iaf! :) Heh!

Nu har vi fettat i oss Pizza framför Tvn och sett på Melodifestivalen, eftersom mam&pap missa de igår.

Jag ska hoppa i duschen nu och göra mig fräch inför ännu en skolvecka!

Hoppas ni haft en bra dag!!






Tack för en bra dag sötnos ♥



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha fina bilder på mig, haha not! :P <33 Håller med fett kul vi hade även ifall vi ramlade ganska ofta! :P Tack för den roliga dagen med dig!<33

2010-02-08 @ 17:27:00
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0