Ont i huvudet!

Godkväll bloggen!

Min dag har varit bra, trotts att de är Torsdag! Eller bortsatt från skolan dåra, har haft en inställning redan sen början av 7;an att Torsdagar är tråkiga.. Hmm? Ajja står fortfarande fast vid de!

Nadja kom iaf hem hit förut runt halv 6, så vi snacka rätt mkt, och jag gick igenom lite från förra veckans dans-träning som hon missa. Inte för att de var till så stor hjälp, eftersom jag typ glömt en del! ;-). ha-ha.

Sen körde pappa oss till dansen! Alltid lika kul att dansa, men idag var de hur jobbigt som helst.. Jag har så sjukt ont i huvudet, de bara dunkar! Usch! Verkligen jobbigt. Så jag som aldrig dricker vatten, har fått i mig 1 ½ flaska vatten, helt sjukt! men bra! :-)

Ska nu hoppa i duschen & ta en alvedon, sen tänker jag sova! måste klara av dan imorgon också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste klara av dagen imorgon också! VI har ju så många planer... ;-)

2010-02-18 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0