Melodifestivalen!

Hej igen!

Har ätit en god middag tsm med familjen, Kött & pommes var de som stod på menyn. Love it!

Om drygt en 20 min, sätts melodifestivalen på här hemma! Har nu väntat i en hel vecka, på att få se dehär!
Jag har idag förstått att Melodifestivalen, inte är nåt som alla ser på? Nåt som jag inte riktigt kan förstå, men ni får gärna förklara varför? För mig är de en självklar sak , att varje år se på de, i sådär 6 veckor! Sen börjar man nästan längta på nytt igen! Ha-Ha This is me!
Hur gör ni? Ser ni på Melodifestivalen?


Har en liten fråga till er!!

Hur många inlägg bör man skriva per dag, för att vara bra på uppdate?


Vi hörs om en stund, efter melodifestivalen!



Sämst bild! Men hade tyvärr inte så mkt annat.. Bildbrist!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Emilia, melodifestivalen är det sämsta program som finns! ;) Inte bra, inte bra. Okej, förra året var det bra för Björn Gustavson var med :)

2010-02-20 @ 22:26:41
URL: http://emelieahlqvist.blogg.se/
Postat av: Emilia

Björn Gustavsson var bäääst! :):) Men hörre du Emelie, Melodifestivalen äger allt, to.m mig! ;D

2010-02-20 @ 22:29:47
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser på melodifestivalen, oftast ialf! :) Man ska göra så många inlägg som möjligt! :)

2010-02-20 @ 22:31:22
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0