måndags-hataren!! ;D

Hej hopp, hehe!

Då var den här måndagen avklarad! Jag är en äkta måndags hatare, tycker dom är fullständigt värdelösa!

Eftersom min klass har jour den hära veckan, så vi är jätte några som har vanliga lektioner, så det är riktigt skönt! Speciellt när det är så lungt, heh! :)

Vår mattelärare som vikarie, är fett härlig! Ha-Ha, han är så blåst att han blir bra? Om ni förstår? Jag och Emma gjorde inte så mycket av de man skulle, så ist drev vi lite med hnm! Haha, vi ska ha han i 3 veckor, kommer nog bli kul de! ;)

Hade datasalen på engelskan, så i slutet när man typ hade fritt var tanken att jag skulle skriva ett snabbt inlägg. Men blogg.se funka inte? ;O Fett konstigt..

- Jag har haft lockigt hår i skolan idag, bra va? ;O

Planerna för dagen är att ta det lungt! Efter maten kanske jag ska ta mig ut en sväng m. Emma!

Skriver snart igen! :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på när du har lockigt hår, idag! :)

2010-02-08 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0