kommer inte på nån rubrik!:P

Godkväll!

Har vart ute en sväng, nu ikväll! Pappa var så snäll och hämtade mig och Emma ute och körde hem oss, Tack daddi! Har väl vart hemma en stund nu, så jag har roat mig åt att smsa med Ida & Nadja! Trevligt!

Har även bestämt att ja ska va med Nadja imorgon, eftersom de är dans imorgon kväll så blir de mer än passande! Kommer nog bli kul, var ju trotts allt ett tag sen sist!

Fundera på att snart gå och göra mig i ordning, för sleep time redan! Men de var ju så trögt att komma upp i morse, och har ingen lust att utsätta mig själv för de imorgon igen! ;-) Visserligen har jag sovmorgon, men bör nog gå upp i tid ändå. För att komma i tid!

Tänkte iaf lägga upp lite bilder!







Kommentarer
Postat av: Ida

Skv vi vara på lördag elr söndag ? :P<333

2010-02-18 @ 16:31:19
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, bestäm en dag du! :) <33

2010-02-18 @ 16:33:51
URL: http://mimmilia.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0