I´m back!

Hej hopp!

Förlåt för kass uppdatering idag, men har valt bort bloggandet idag!

Har vart med Emma impremsip hela dan, och vi har haft de kul vi..! :-) Vi har kollat film, busat och snackat om de mesta. För en gångs skull har vi bara vart inne en hel dag, rätt skönt de med! Speciellt idag, när vädret inte vart nåt att leke med..

Vid 5 tiden, gick jag till mina kusiner, min moster fyllde år! Eftersom Emma typ bor granne med dom, var de inte nån längre bit att gå! :-)

Jag och Emma bytte även mobil så länge, eftersom hon skulle skriva ut lite viktiga sms... Så jag har haft hennes mobl, medan jag var på " kalas. Där bjöds vi på både mat & fika. Gott var de verkligen!

Gick sen tbx till Emma, och hjälpte henne lite med smsen som skulle skrivas ut. Så de tog väl sin lilla tid, men tack så sjukt mycket att du la sån tid på de! :-)

Pappa kom och hämta mig för en stund sen, så jag har väl vart hemma i ca 20 min! Jag har faktisgt hunnit städa mitt rum, skönt!

Ska fixa lite inför imorgon, och så!

vi hörs av snart igen! :-)



Tack för en bra dag! ♥ Du gjorde min gråa Söndag lite mer färgglad! :-D



Kommentarer
Postat av: Noalily

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-08-30 @ 13:02:34
URL: http://noalily.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0