Gratisbio!


Är ni inte medlemmar på gratisbio? Så tycker jag ni ska bli de! En sida där du enkelt samlar dig poäng som sen kan leda till presentkort, biobiljätter m.m. Genom att spela spel, värva kompisar och vara hyffsat aktiv med inloggning så får du poäng! När du sen samalt en viss summa kan du välja vad du vill ha, utavde som finns! Dv.s Biobiljätter, presentkort, tidningspremaretion, presentkort på nelly, som sen kommer i din brevlåda på nån dag bara!

Så är du inte redan medlem, bli de nu då!

Självklart är jag medlem, därför tippsar jag även er till att bli de! Skulle uppskatta om ni kunda använda mitt
användarnamn " mimmilia" som värvarnamn! självklart frivilligt, men är tacksam om du gör de! :-)

Tryck här för att komma direkt till sidan :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0