Fula bilder

Hej på er!

Gick hem till Emma för en stund sen, för att fixa ett SO arbete som ska in imorgon.. Hehe.
Nu är de väl så gott som klart men de finns lite små fix kvar! Hon äter just nu mat, så jag väntar på att hon ska bli klar, så vi kan komma hem till mig en stund!

Filmen jag såg förut, var braa! Har ni inte sett den så borde ni nog göra de! " Skuggan av värmen " tror jag de hette..

Vi hörs sen! :-)




Hur kan de komma sig att Emma har alla fula bilder på mig?
Lyckades fånga dom " bästa av dom hon hade.. Då förstår ni nog hur illa de är... Hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klaga på.. men du kan inte va ful på bilder! :thumbup:

2010-02-22 @ 18:09:46
Postat av: Ida

Du e fin på alla bilder! =D <33

2010-02-22 @ 18:38:33
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Anonym: De är alltid lätt att klaga på sig själv! Tack du, men jo jag kan vara ful på bilder! ;)



Ida: Tack gumman<33. men om de bara vore sant.. :)

2010-02-22 @ 21:21:30
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0