Fredag!

HejHej!

Är så glad och lättad över att det äntligen är Fredag igen! Älskar helgen, speciellt när man inte har nåt att plugga till heller!

Min dag hittills har vart hur bra som hellst! Har stått i caffis idag med. De finns allt många härliga personer på söderv. Ha-Ha, som jag och Emma skrattat! Orkar inte förklara allt, inget blir ju lika kul om man återberättar! ;)

7;orna hade även fotbollsturnering idag, min klass vann tydligen så dom kom stolt o visa upp sitt pris! Kul att dom vann , jag och Emma tar då på oss all ära eftersom det var pg.a oss dom vann, med våra värmande ord!! ( Vi som inte ens har visat oss i gympasalen idag , men visst!;) )

Planer för dagen är att ta de lungt en stund. Sen ska jag nog va med Emma en stund, sen tror jag att jag ska ha en hemmkväll! :) Trevligt!

Vi hörs om en stund!






Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0