Förlåt, men de är blogg.se fel!

Hej hej!

Förlåt förlåt... För världens dåligaste uppdarering.. Men igår gick jag hem till Emma direkt efter skolan, där vi sen lagade mat och åt o så! Vi lagade Tacos och de gick faktisgt bra, för er som undrade, Ha-Ha!

Sen var vi ute och träffade "The guys"  ute, skojj kväll! Men jag var kall när jag kom in.. Höhö!

När jag sen kom in var tanken att jag skulle skriva till er, men blogg.se hade nåt problem så de gick inte att logga in, inte imorse heller! Så ni må tro jag försökt!

Idag hade vi Matte dag i skolan, så vi började med mentorstid, då vi åkte pulka! Haha, fett kul! Förutom att jag var genomblöt hela dan i skolan.. Tur att Emmas mamma körde hem oss :-). Tack due!

Sen när vi kom hem till Emma åt vi semlor! För ni har väl inte glömt bort att de är semmeldagen idag?
Nästan den bästa dagen på året. För er som inte vet de, så är jag semel-älskare på hög nivå! Haha!

Ajja sen gick vi vidare hem till mig, ja bytte kläder lite snabbt! Sen hämtade vi bror på dagis, och nu sitter vi här och latar oss.. ;-)


Juste.. Jag skulle egentligen vart med Ida idag, men hon blev sjuk.. Så vi får ta de en annan dag!
Krya på dig gumman!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är The guys? :P

2010-02-16 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0