::

Hejj hopp!

Kom in typ för 10 minuter sen, mina byxor är typ genom blöta?.. Heh!
Jag och Emma gick hit förut, när de var dags för mig att äta mat, sen var vi väl inne tills 8 tiden..

Sen fick vi ett litet samtal och gick ut.. ;-)

Kom iaf in nu rätt nyligen, och ska snart byta om till pyjamas tror jag!
Föresten, jag och Emma blev klara med vår SO-inläminig, som ska redovisas imorgon!
Ha-ha klassen kommer nog få sig ett gott skratt, men de bjuder vi på! (y)

Imorgon är de iaf skola igen, en kort dag och de gillas mycket!!
Om planerna håller, så ska jag va med Ida imorgon, och de gillas också!! :-)
Men ja väntar just nu på svar från henne, så får väl se snart!

Vi hörs om en liten stund!


Kommentarer
Postat av: Tiniusmolly

Great work,webmaster,nice design!

2011-08-27 @ 19:46:13
URL: http://tiniusmolly.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0