Emilia är en pricktavla!

Godkväll!

Det är med iskalla händer jag sitter här och skriver till er...

Min kväll har varit riktigt kul, om jag får säga det själv!

Med lite snöbollskrig, pulka åktning och snöhoppning är jag äntligen hemma i värmen! Låter moget va? med alla dess småbarns aktiviteter? Hehe förstår er!

Kort sammanfattning!

Vi Emma, började med att leta fram vår snowraser? - ( stavning?? ) - Som låg någon stanns under all dess snö..
Sen åkte vi väl pulka i sisådär 20 min, haha, fett nice! Har nog aldrig skrattat så mycket.. :)
Fick sms av Simon mitt i allt, som bad oss leka med hans lillebror och kompis. Hehe, så vi gick bort dit. Där lekte vi " Emilia är en Pricktavla " leken, har ni hört talas om den nån gång? :).

Måste påpeka att så här dags ikväll de var då de snöa som mest!!!!

Sen var väl tanken att vi skulle börja röra oss hemåt, men vi kom inte längre än ca 70 m.. Vi fasta i en snöhög!

Hur tänkte ni där? ;O

Jo, vi hade lyckats hålla oss hyffsat tårra fram tills då.. Eftersom vi ändå skulle in efter, så ville vi avsluta kvällen med lite kul hopp! Kul var de, men rätt kallt också!


Ahh de var väl min kväll de! Rätt omogen de vet jag redan, men ibland måste man få göra lite sånt också? Fast man börjar bli stor...:)


Hoppas eran kväll vart bra!


Emma letar fram vår " såkallad pulka".
Djuuup snö!






Kommentarer
Postat av: Emma

Observera att mitt högra ben är helt dränkt i snön när jag letar efter pulkan!;-)

2010-02-04 @ 16:26:30
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0