Dance! :)

Hej på er!

Har väl vart hemma en bra stund nu.. Men har haft annat för mig , så har inte kunnat blogga förs nu!

Skolan har väl vart bra, hatar Torsdagar men annars är de väl Ok! Slöt vid halv 4, och då var mamma så snäll och körde hem mig & Emma. Tack! :)

Ska plugga lite , har tyska läxa tills im! Sen blir de Dans ikväll! Som jag längtat nu i en vecka! :) Hehe.
Så jag kanske kan bli av med min träningsverk jag har just nu.. Usch Hate it!

Vi hörs om en stund! :)


Lockigt hår! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde ha lockigt hår! :)

2010-02-04 @ 17:34:52
Postat av: Anonym

Snyggare i lockigt än platt :love:

2010-02-04 @ 18:04:58
Postat av: Anonym

men gash gumman du måste ha lockigt hår nu nån dag i veckan! det va ju aaas fint! ;O<3

2010-02-05 @ 15:27:34
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0