Blää för torsdagar..

HejHej!!

skolan har väl vart som alla andra Torsdagar, hatar verkligen Torsdagar.. Men dagen har rullat på bra,
har även vart vid Kuratorn.. De gick över förväntat bra, om jag ska vara ärlig!

Emmas mamma kom och hämta oss efter skolan, eller kanske 30 min efter att vi slutit. Så vi stanna kvar inne i skolan, där de var helt mörkt så vi busa väl lite.. Hehe! Sen åkte vi och handla lite, sen blev jag hem sjussad.
Rätt skönt att man slipper gå hem i den här kylan numer.. Jag är fullt medveten om att de inte alltid kommer att finnas sjuss men man får väl vara glad för varje dag som de går & finns! :-)

Börjar faktisgt tycka att snön kan börja försvinna nu, vi har haft de kallt & vitt nu i nästan en för lång tid!
Men hörde av nån i skolan att de ska komma ännu mer snö, snart... Så de är väl bara att stå ut!..


Nu ska jag sätta fart och städa mitt rum, sen kommer Nadja hit om en stund,  så blir de Dans ikväll! Me like!
De är väl de enda som är bra med Torsdagar, de och sovmorgon! Ha-Ha! :-)


Vi hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0