1 fråga = 1 svar!

Inspereras du av någon speciell blogg? Kan du inte skriva vad du köpt för något i stholm? :)

Svar: Jag inspereras väl inte av nån speciell blogg, direkt! Min blogg är nog en blandning mellan massa olika bloggar men till de mesta, är de ju mig själv jag inspereras av eller vad man ska säga? Hehe, hoppas du förstår! :) . Ja kan skriva vad jag köpt i stholm imorgon, eller nåt. Tanken är väl att ja ska ta kort på allt och visa, men ni vet ju hur jag och kort är?




Har du någon fråga? Ställ den i kommentar feltet, så får du svar direkt! Annars vänta tills frågestunderna, som kommer att finnas en gång i månaden! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bild på din normala hårfärg? :):thumbup::thumbup::thumbup:

2010-02-01 @ 21:39:22
Postat av: Abdullahmette

Very interesting site --- quite informative

2011-05-17 @ 09:46:32
URL: http://abdullahmette.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0