Väckta gamla minnen!

Godkväll!

 

For iväg för att se min lite större brors luciatåg förut. Det var intressant och det väckte många gamla minnen. Jag minns hur jag och Emma varje år stod och dansade bugg till bjällerklang, efter lite tjat från vår envisa men härliga musiklärare! :) Träffade även min gamla lärare och det fick mig att tänka tillbaka. Tänk så lätt allt var, två läxor på sin höjd i månaden! Jag kan längta tillbaka.. 4-6 var ju absolut dom bästa skolåren! Men måste erkänna att jag aldrig haft så roligt samtidigt som många utmaningar på både gott och ont, som jag har nu på högstadiet! Men visst skulle det underlätta att vara åtta år igen! ;)



Har ni sett? Världens sötaste pepparkaka, och jag kan stolt meddela att han är min lillebror! :)


Kommentarer
Postat av: julia

världens vackraste pepparkaka till kusin!



...och du är så duktig som kämpar på i plugget!!!!



KRAMAR!!

2010-12-15 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0