Långt inlägg!

Jag känner mig riktigt nöjd! Har fått allt jag behövt gjort! Tänk vad mobil och data kan förstöra?

Jag skall belöna mig själv med att dra ut och träffa Emma ikväll. Men tänkte berätta lite mer om min hel knasiga dag! ;) Jag, Maja och Linus hade vår sista dag i Caffis idag, vilket var rätt tråkigt. Vi har ju trotts allt haft tre helt otroligt roliga dagar som bjudit på många goda skratt, och idag var inget undantag! Vi har failat en hel del, bland annat började vi dagen med att jag och Linus fick skållhett kaffe över oss.. Har brännmärke över mitt lår! Som det kan gå! Skulle jag rabbla upp allt vi garvat åt under dagens lopp, skulle ni tröttna ganska snabbt, tro mig!

 


Linus namn fick vara med på ett litet hörn! Kan ni se det? ;)

På musiken hade vi uppspelning för vår lärare, jag och Emma skulle redovisa Idas sommarvisa på gitarr. Helt ärligt blev jag förvånad över betyget vi fick, hur bra som helst! :) Hemkunskapen som var vår sista lektion, var vi endast fyra stycken på. Både skönt och roligt. Vi skulle tillaga kyckling med valfritt tillbehör, på egen hand utan recept. Jag och Maja fyllde vår kyckling med någon påhittad röra, av philadelphia ost, vitlök och något mer? Otroligt nog, blev det gott. Vi tillagade pommes till det!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ni verkar haft en trevlig dag :) <3

2010-12-08 @ 21:20:55
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0