Kvälls underhållning och tillbakablickar!





Januari. Fyllde 14, fick en egodag med mamma i Kista gallera, med mycket shopping!


Februari. Jag och Emma fick göra vår första resa till Stholm på egen hand. Några dagar med shopping och andra roligheter!


Mars. Fick under melodifestival finalen åka till sjukhuset.




April. Var på Finlands kryssning med familjen. Fick även en hel dag i regniga Finland.


Maj. Dans showen!


Juni. Efterlängtat sommarlov, samt att jag för första gången firade midsommar utan min familj.
Utan med Emmas familj i lickes istället!


Juli. Var tillsammans med Emmas familj i stockholm. 5 dagar med shopping, skärgårdstur ut till Finnham, Gröna Lund m.m!


Agusti. Kolmården tillsammans med familjen samt pappas kusin och mina a-kusiner!


September. Friluftsliv med skolan! En regnig och kall natt i skogen..


Oktober. En mini resa med familjen! Sol & Bad kryssnig, Stockholms besök och fixade naglarna för första gången!


November. Ute och fotade lite, med några härliga människor!


December. Neyos dop!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0