Jul , bara en gång om året!

Än är julen inte slut! Men självaste julafton är ju över, men vi har ju turen att få fira nästa år med! Jag hade en fantastisk jul, med frosseri av julmat och julgodis. Tror jag ätit för ett helt år framåt. Men som min farfar citerade Det är bara jul en gång om året, så sant tänkte jag och fortsatt äta! Haha. Stämningen var på topp hela dagen och när Kalle väl började, bänkade vi oss alla framför Tvn i sofforna. Måste påpeka att alla vuxna sov under en större del av Kalle och vaknade passande när det börja nå sitt slut.. Haha!

 

Jag kom under dagens lopp och tänka på hur tacksamma vi borde vara, som har en familj att fira jul med! Så många ensamma barn som vuxna som sitter runt om i världen utan några nära och kära som bryr sig om dem.. Hemskt att tänka så, men det som skrämmer mig mest, är att det är allt för många som har det så..

 

Insåg även att jag måste ha varit väldigt snäll i år. För oj vad paket jag fick, kan inget annat än tacka! Är jätte nöjd. och som sagt, så är julen ännu inte slut, så fortsätt njuta av alla små tomtar och härlig julmusik i ett par dagar till! :)

Jag hoppas ni hade en minst lika bra dag som jag, igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0