this is..































Jag fick vara med om tuff vår!

Bytte klass!

Hamna på sjukhus.

Hade hemskt ont i magen.. - magsår!

Dansade en termin av Body Jam!

Dansavslutningen – 8 Maj!

En fantastisk sommar.

Var 2 veckor på vårt sommarställe – utan täckning på mobilen.

Började åttan.

Fått lära känna en massa nya människor!

Började och slöt på konfirmation!

Bröt upp med en gammal vän..

Hunnit med flertal shopping trippar till Stockholm, med Emma!

Var på Gröna Lund.

Var på skärgårdstur ut till finnhamn.

Färgat håret ljusare/blondare!

Har varit på två kryssningar.

Fick mina första betyg

Var med i skolkören – till avslutningen.

 

Det här året har innehållit allt! Både på gott och ont! Och det har säkert hänt hundratals saker som jag glömt att rabbla upp! Men det här är väl det jag kommer på just nu. Så skulle jag summera, har 2010 vart ett väldigt bra år, så gott som hela tiden! Att jag hade en tuff vår gick sen jämt ut med resterande året som varit helt fantastiskt! Så jag hoppas 2011 blir minst lika bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0