Skoltrött tjej!

Ännu en kväll i lugnets täcken. Börjar gilla det här nu! Har som sagt tagit ett varmt bad, ätit en god middag och fixat med mina naglar. En ego kväll kanske man kan kalla det? Sånt behövs, så det tycker jag vi Hissar! Trotts att jag har högar av skolarbeten som behövs göra, behöver man rensa tankarna och varva ner. Det är guld värt, speciellt då skolan kräver som allra mest. Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag var så lättat över att allt skolarbete hade blivit mindre, och att man nu hann med att andas. Men jag tar tillbaka det! För fy, vad mycket det blev helt plötsligt.. Men jag skall klara allt ihop, så är det bara. Från och med imorgon är det plugg var dag ända tills allt är över.

 

För helt ärligt tycker jag skolan borde vara mer medvetna om vad dom gör.. Efter så många år och elever som kommit och gått, så borde dom fått det faktum intryckt i huvudet.. Av ren erfarenhet borde dom försöka lägga proven lite mer utspritt, börja med dom tidigare och låta oss gå på lov utan om prov ( för vissa ) som väntar efter lovet, och nervösa nerver som väntar på prov resultat? Jag tycker dom plågar oss för mycket. För sammanlagt på en hel termin har vi ungefär samma antal prov som vi har dom sista veckorna innan loven.. Sjukt ju!


Kommentarer
Postat av: Bragelily

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-12-10 @ 15:00:51
URL: http://bragelily.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0