Rörigt inlägg!

Hej på er!

 

Har haft en minst sagt bra dag. Ännu mer skratt, bus och visst har vi failat en del! Men än sen? Vi har haft kul. För visst nämnde jag att vi skulle stå i Caffis idag med? Fullt ös hela dagen.. Me like! Jag och Linus drog även upp till min slöjd när vi slutat och busade med dom där uppe, bland annat vår härliga vikarie! Haha! ;) Drog hem till Emma efter skolan, där jag fått lite hjälp med matten. Pappa räddaren i nöden kom och hämtade mig, när mina ögon var som närmast till att slockna totalt! Känner mig redan piggare efter en frukt, men skall ännu äta en god ( hoppas jag) middag och förhoppnings vis fylla på min energi ännu mer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0