Inget jag vill att hela världen skall veta!

Fick en fråga angående mina betyg och kan erkänna att jag valt att inte acceptera vissa kommentarer som handlade om mina betyg. Men här kommer svar på tal! En gång för alla.

 

Jag är minst godkänd i alla ämnen! Men än sen? Jag skulle kunna ha MVG i vart enda ämne, men skulle ändå inte nämna något om det här på bloggen. Inte i dagsläget iallafall. För mig är mina betyg privata. Eftersom dom är satta efter mina kunskaper och utveckling, finns det inget som säger att dom är offentliga. Snarare tvärtom , personliga och unika för var och en! Det är min syn på saken! :)  För faktum är det att, så fort du skrivit något på bloggen eller egentligen vart som helst på internet. Då är det frisläppt inte längre privat, utan hela världens befolkning skulle i praktiken kunna se det!


Kommentarer
Postat av: julia

du är klok som en bok!!



// kusinen

2010-12-28 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0