God Jul!

Godmorgon och Gud Jul på er!

 

Tänka sig att det redan är julafton! Jag skall så fort jag satt punkt i det här inlägget äta vår årliga gröt frukost tillsammans med familjen. Sen börjar alla förberedelser för att få den bästa julen.

Vid 1 tiden kommer delar av släkten hit och då blir det till att äta julmat i mängder, se på Kalle anka, öppna julklappar och umgås. Jag hade tänkt be om ledigt från allt bloggande idag! Jag hoppas och tror att även ni tänker som jag, och stänger av datorn! Fokusera på era nära och kära och njut av dagen! Kan hända att ett enstaka inlägg dyker upp, men förvänta er ingenting! Se nu till att ha en god jul allihopa! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0