dop & sminkborttagning!

Hej igen!

 

Är nu hemma från dopet. Känner mig hängig och allmänt o kry! Men jag hoppas det blir bra med en kväll i vilans täcken? Men tillbaka till dopet. Det var fint. Det bjöds på underhållning i kyrkan, av två jätte duktiga tjejer. Var nära på gåshud när dom sjöng, otroligt bra! Dop-fikat hölls i en lokal en bit bort, och även där var det väldigt trevlig.













Vi har nog besökt stans alla mat affärer på vägen hem. Min sminkborttagning var slut och behövde införskaffa ny. Men just den jag ville ha, fanns ingen annan stans än på Maxi, tydligen. Så typiskt, när vi för en gångs skull inte handlade där! Men det var bara att leta vidare. För har man väl hittat den rätta så är man fast vid den. Så är det bara! :)

 

 Nu orkar jag inte skriva mer. Ska försöka lägga ifrån mig datan och kanske sova en stund?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0