Vilken dag! ;oo

Hej igen!

Vet att jag läst på många bloggar tidigare i sommar att dom tar en blogg paus. För att dom inte hinner med och blogga under sommaren, och så. Har då gemförelse med många andra då uppdaterat väldigt bra på min blogg, tycker iallafall jag. Men har nu som först börjat få mindre tid till data och blogg. Skall försöka skärpa mig och uppdatera oftare. Men vi får väl se!

Min dag har iallafall vart bra. Dagen har gått i ett. Först sov jag vid Ida hem fort för att duscha, packa upp och fixa mig innan Emma kom hit. Vi har gjort lite allt möjligt under dagen och hon åt ju även här. Har vart ute hela kvällen på olika äventyr och mamma kom och hämtade oss för att sen köra henne till bussen. När de var gjort drog vi till "Hemmakväll" för att hyra film, sen släppte hon av mig där min cykel var och jag cyklade hem . Sitter just nu och
skriver till er och smsar lite grann. Skall snart se film med familjen. Som ni kanske förstår har jag inte hunnit blogga speciellt mycket.. Om inte annat har ni väl märkt de! Hehe.

Uppdarear mer senare! Puss


Haha flumm-kort! Men httade inget annat för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Söötnos :D <3

2010-08-05 @ 22:44:52
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0