Vi har gjort något dummt..

 

Jag och Emma stal äpplen igår. Eller stal låter så hårt, men vi pallade äpplen igår.
Något jag kanske borde skämmas över, kanske till och med borde ha lämnat tillbaka dom? ;)
Men det tänker jag inte. För dom var så otroligt goda.. Mycket godare än vanliga
affärs äpplen. Så det är nästan så jag vill tillbaka och ta några fler. Tyvärr tima
jag och Emma in äppelsäsongen lite dåligt. Då de flesta äpplen låg på marken, så vi tog nog
dom sista som fanns i trädet. Bättre lyckat nästa år, kanske?


Visste  ni att jag älskar frukt? Äpplen är inga undantag! Love it!


Måste bara påpeka att äppelträdet inte stod på någons tomt. Men ändå inte på allmän plats.
Utan att bjuda på för mycket information, så kan jag avsluta med att säga att äpplena var goda!
haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0