Val och beslut!

Alla får någon gång i livet stanna upp för ett val. Ett val som ibland kan vara lätt ibland svårare. Så är livet
uppbyggt och även där kan livet vara oretvist,jobbigt,tråkigt, you name it! Har du gjort något jobbigt val någon gång? Det antar jag att alla någon gång har gjort.. Även jag, ex. När jag skulle byta klass. Många tårar och sömnlösa nätter. Det var ett jobbigt val, men kommer med all säkerhet komma svårare val i livet.. Men ett av dom dummaste, jobbigare, tråkigaste valen änn så länge måste nog va när vi gjorde oss av med dom här två..



Alla promenade som pappa alltid tjata iväg mig på, dom få raster jag fick gå hem för att mata dem. Ja alla dom då kallade tråkiga stunderna, det är dom jag saknar som allra mest nu..




Jag kommer iallafall alltid att älska er! ♥


( Vet att ni har de bra där ni är nu, varsinn familj som tar väl hand om er! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0