Kick of!

- Nu var det några dagar sedan jag var ute i Gammelgarn på Kick of. Men har inte haft tid att skriva om det..! Så tänkte ta tag i de nu.

Det var en riktig rolig dag. Dom som fixade allt, hade gjort de bra måste jag säga! Alla från klassen var bjudna men var bara hälften av oss som kom. Vi var 2 lag som tävlade imot varann hela dagen, i olika tävlingar!

Dom olika tävlingarna var:

* Strutboll - precis som de låter så spelar man fotboll med en strut för ansiktet. Så man bara kan se med ett litet hål!

*
Skidor- Ja fast på gräs då da! Vi hade 2 plankor med på spikade skor som varje lag skulle gå en viss längd med. På tid!

* "Kuddkrig på stång?" - Precis som de låter! Bilder finns nedan!

*
Paint ball - fast vi skulle skuta på olika saker dv.s inte på varann!

* Såpa & skumm-bad! - En av dom sista grenarna som även var en av dom roligaste enligt mig. Vi skulle springa en liten hinderbana och i slutet skulle man ta sig ner på en

*presenning med såpa på. Nedanför var de en pool full med brand-skumm. Man skulle dyka och leta efter påsar , och en av alla påsar låg vinsten i .

Vinsten = 7 trisslotter och vinsten skulle gå till klassresan. Vi vann dock bara 40 kronor, men ändå! Haha.



Jag och Ida! haha.














Kommentarer
Postat av: Ida

Hejj hej! Tänkte bara säga att jag har börjat blogga igen! ;) <3

2010-08-06 @ 19:02:47
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0