Sommare -10

Mitt sommarlov börjar nu gå mot sitt slut.. Tråkigt men så sant. Jag har haft en super bra lov. Tack vare familj och vänner som gjort mitt lov till just vad det blev. Nu har jag ännu ett sommarlov att minnas, med hjälp av bilder, om inte minst alla fina minnen. Jag hade en lång lista på allt som skulle göras det här lovet, jag har tyvärr inte gjort allt som skulle göras. Men jag har hunnit med så himla mycket annat istället. Jag är nöjd! Faktum är det att jag är super nöjd!

- Jag har hunnit med att jobba, men ändå varit ledig!
-Jag har hunnit med en tripp till Stockholm med Emma. Shopping och Grönan!
- 3 veckor ute i Lickershamn.
- Kolmården tillsammans med familj och vänner. 

 Jag har hunnit med så himla mycket mer, men skulle jag lista upp allt skulle det aldrig ta slut.
Men det bästa med det här sommarlover är att jag har haft kul. Här kommer en genomgång med bilder istället
!
































Kommentarer
Postat av: Ida

Finaste Emilia! <3

2010-08-23 @ 11:03:34
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0