Frågor och svar!

Frågor och svar!

 • Hur lång är du? och vilken skostorlek har du? :) 

Svar: Jag är ca 1.70 cm lång och har sko str. 37-38!

• Tycker du att det är roligt att blogga? :)

Svar:
Ja, annars hade jag nog inte bloggat! (;

• Vilka bloggar läser du? :)

Svar: Mina vänners + kissie,Hannah Graafs, oftast dom iallfall!

Vad har du fö musk smak? :) Kan du iinte lägga upp fler bilder på ditt rum,? Kram :D:D:DD:D

Svar: Jag gillar de mesta innom musik, så har nog ingen speciell musiksmak.Tror inte det iallafall. Jo visst kan jag göra det. Fixar de någon annnan dag.!

Hur länge till tror du att du kommer blogga? Tröttnar du aldrig? :)

Svar: Det är svårt att svara på, jag kommer blogga så länge jag tycker det är roligt. Nej , faktsgt inte. (:

• Vad tycker du om Kenza och Kissie? :)

Svar: Vad jag tycker? Personligen tycker jag Kissie är patetisk. Har inte så mycket mer att tillägga där för tillfället, men jag vet att många andra tycker lika. Kenza kan jag inte tycka något om, eftersom jag inte läst hennes blogg så mycket. Men de lilla jag sett/läst, så verkar hon vara en härlig tjej! (;

• Du har tidigare skrivit mycket om the guys, men du har slutat skrivit om dom nu? Varför? Vem var dom?

Svar: Det stämmer, jag har dragit ner på skrivandet om The guys. Varför? Vem var dom, ja du.
De får ni ännu undra över ett tag till. Jag kan säga så mycket som att vi fortfarande har kontakt och träffar dom. Men mer om dom en annan gång!

• Varför bytte du klass? Var det ett lätt besut? Tänkte eftersom det gick så snabbt?;)

Svar: Varför jag bytte klass vill jag helst inte skriva om här på bloggen. Det var inget lätt beslut, hade beslutångest, och en & annan tår kom. Men nu i efterhand är jag väldigt nöjd med att jag bytte klass. Trivs bra!

Har du facebook?:)

Svar: Ja det har jag!

Vem är The Guys? ;););)

Svar: Tänka sig, att samma fråga dyker upp i alla frågestunder! ;)

Favorit mat? - Kött och potatisgratäng, eller Natchos!
Favorit låt? Just nu? I´d Rather be with you.
Favorit färg? - Turkos
Favorit sport? Dans om de räknas som sport?
Favorit solämne? Idrott om de räknas? Annars NO/Biologi tror jag.

Tycker inte du att de är fegt att inte våga skriva vem man är , när man kommenterar på din blogg? :) Vilken är din normala hårfärg?

Svar: Själv skulle jag aldrig kommentera Anonymt. Men det är väl upp till var och en, kan även vara rätt tråkigt med Anonyma kommentarer. Men inget som stör mig. (: Min normala hårfärg är förmodligen mörk. Men var ljus innan jag börja färga det. 

•Vem smsar du mest med varje dag?
•Hur många sms per dag skickar du?
•Vad har du för telefon? :)

Lite telefon frågor! ;)

Svar: Smsar nog ungefär lika mycket med alla mina vänner! Oj, kanske runt 100. Mer eller mindre. Jag har en W508 Sony Ericsson (;


Kommentarer
Postat av: Alvinfilippa

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-03-31 @ 10:05:02
URL: http://alvinfilippa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0