Lyckat!

Hej på er!
Jag skulle gärna vilja säga Godmorgon, men antar att de är fel tidpunkt nu!

Har fått sova ca 6 timmar inatt, men så värt de. Vi hade en jätte trevlig kväll,natt och kanske to.m morgon. Vi hade ju sån tur med vädret, vilken värme de var.. Jag klagar inte. Inte nu i efterhand iallafall. Jag hann med fyra klädbyten, pg.a att jag spillde något, mygg, ah alltid nån anledning.

Vi barn åt en god middag tillsammans, som bestod av kött,pommes med tillbehör. Lagom till dom vuxna skulle börja äta kräftor , blev jag och Filippa barnvakt till alla barnen. De blev fotboll,lek, cykling och lite annat. Var helt slut när vi äntligen kom hem. Sen blev de efterrätt .

 Jag och Filippa låg ute och kolla på stjärnfall i flera timmar, jätte mysigt faktiskt. Tror jag såg över 10 stycken. Vi körde även någon sorts krig aktigt mot Samuel och Hugo?? Haha frågesatt inte.

Vi hade vatten-pistol och vi alla hade svarta kläder, så låg vi i buskar och andra ställen. Vi måste också få ha kul ibland.

Jag kom i säng vid halv 5! Men ett bra sommarminne , där också!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0