Nu & Då!

Har nu lyckats lägga in alla bilder i datan. De var sjukt många, jag vill inte minnas att jag har tagit så många?! Men kort är alltid kul att ha, så jag klagar inte! ;)

Har vissa kort som är tagna på samma ställe som vissa kort från förra året! Så tänkte lägga upp dom, så kan ni gemföra lite! (:


Jag och Emma Larsson förra året...


Jag och Emma Gahne i år!


Jag förra året!


Jag i år!

Att korten är tagna på exakt samma ställe, är kanske lite lustigt. Men läskigast är de nog att ett helt år redan har gått. De går för fort, hinner inte riktigt med!


Kommentarer
Postat av: clara

Tack så mycket för idag vännen!

2010-08-01 @ 21:05:36
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0